۷ دلیل عملی برای یادگیری زبان برنامه نویسی C#
۷ دلیل عملی برای یادگیری زبان برنامه نویسی C#
انتخاب یک زبان برنامه نویسی برای یادگیری چندان کار ساده ای نیست. هر یک از این زبان ها مزایای خاص خود را دارند و در نتیجه انتخاب گزینه ایده آل باید بر اساس اولویت های شما صورت بگیرد.

زبان C# زبانی در سطح متوسط تا پیشرفته است که در سال ۲۰۰۰ توسط مایکروسافت توسعه پیدا کرد. کمپانی ردموندی در سال های بعد سرمایه گذاری گسترده ای روی این زبان صورت داد.
زبان C# بر پایه C و ++ C توسعه یافته اما به واسطه کتابخانه های گسترده یادگیری و اجرای وظایف با آن ساده تر است.
مایکروسافت C# را به عنوان زبان رسمی فریمورکNET. توسعه داد. از آنجا که پروژه های نوشته شده در فریمورک NET. در ویندوز اجرا می شوند، C# هم یکی از زبان های رسمی توسعه ویندوز به شمار می رود. با معرفی NET Core. حالا می‌توان از زبان مورد بحث برای توسعه اپ ها در سیستم عامل مک، لینوکس و حتی رزبری پای بهره برد.

علی رغم شباهت اسمی با زبان های بسیار دشوار C و C++ یادگیری این زبان برای نوآموزان به مراتب ساده تر است. C# زبانی شی گرا است که از نظر حرفه ای ها روند یادگیری را برای افراد علاقمند بسیار تسهیل می‌کند.
زبان C# نه تنها از نظر خوانایی وضوح بالایی دارد، بلکه طرح بندی و کارایی آن درک برنامه نویسی را برای کدنویس های تازه کار آسانتر می سازد.
این زبان از امنیت بالایی هم بهره می‌برد. زبان های سطح پایین مثل C و C++ دستورات را بسیار پیچیده و طولانی می‌سازند تا حدی که گاهی اوقات ممکن است سیستم عامل را هم دچار مشکل کنند. از سوی دیگر C# حین کامپایل کدها آنها را چک کرده و برای جلوگیری از وقوع هر مشکل خطاها و اشتباهات را به کدنویس اعلام می‌کند. علاوه بر این، زبان مورد بحث به جای اختصاص و آزادسازی حافظه توسط کاربر، این عمل را به صورت خودکار انجام می‌دهد. عدم نگرانی در مورد محاسبات سطح پایین، از پیچیدگی فرآیند یادگیری برای نوآموزان می‌کاهد.

ثبت دیدگاه
لطفاً نام خود را وارد کنید
لطفاً شماره همراه خود را وارد نمایید!
لطفاً آدرس ایمیل را بصورت صحیح وارد نمایید!
لطفاً عنوان دیدگاه را وارد نمایید!
لطفاً متن دیدگاه را وارد نمایید!
دیدگاه کاربران