حسابورز چیست و چه کمکی به سازمان ها می کند؟
حسابورز چیست و چه کمکی به سازمان ها می کند؟
یک نرم افزار حسابداری مدیریت مبتنی بر وب است که با قابلیت تجزیه و تحلیل صورت های مالی، ابزاری قابل اعتماد برای یافتن ارزش ذاتی یک سازمان می باشد. این سیستم با عملکردی یکپارچه با ایجاد زمینه‌ی لازم برای شناسایی مشكلات پیش روی سازمان‌ها می تواند راهگشای بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها و آینده‌نگری‌ها باشد.

حسابورز، یک نرم افزار حسابداری مدیریت مبتنی بر وب است که با قابلیت تجزیه و تحلیل صورت های مالی، ابزاری قابل اعتماد برای یافتن ارزش ذاتی یک سازمان می باشد. حسابورز با عملکردی یکپارچه با ایجاد زمینه‌ی لازم برای شناسایی مشكلات پیش روی سازمان‌ها می‌تواند راهگشای بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها و آینده‌نگری‌ها باشدحسابورز با هدف تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی و تلفیقی به گونه‌ای نظام یافته و منسجم سعی بر آن دارد با ارائه گزارش های تفسیری مدیریت چشم‌اندازی از عملكرد جاری و آتی سازمان با شیوه‌ای كل‌نگر و فرآیند‌گرا برای سازمان‌ها و موسسات اقتصادی ترسیم نماید.

  • قابلیت های حسابورز استفاده از یک رابط کاربری ساده و توانا امکان دریافت تراز آزمایشی از منابع مختلف، تهیه صورت‏ های مالی و صورت ‏های مالی تلفیقی را در قالب یک سیستم یکپارچه فراهم می‏‌آورد و نواقصی که در تهیه صورت‏ های مالی با استفاده از نرم ‏افزارهای دیگر وجود دارد را کاملاً برطرف می‌نماید.. بکارگیری این سامانه موجب ایجاد شفافیت بیشتر در ممیزی، کنترل صورت های مالی و تسریع ارائه گزارش دهی می‏‌گردد. به این ترتیب مدیریت شرکت مادر و شرکت های فرعی را قادر می‏‌سازد تا در لحظه به اطلاعات وضعیت مالی دسترسی داشته باشند و به درکی عمیق، جامع، سریع و با اطمینان بالا در این حوزه دست یابند.
  • کاربرپسندی محیط کاربری حسابورز به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده است که برای کاربران نهایی بسیار آشناست.
  • داشبورد حسابورز را در مشت خود بگیرید؛ تمام گزارشات کاربردی از طریق داشبورد مدیریتی جذاب و کارآمد در دسترس مدیران خواهد بود تا نیازهای مدیران را به خوبی پاسخ دهد.
  • تحت وب و بدون قفل سخت افزاری
  • حسابورز تحت وب بوده و قابلیت دسترسی شرکت مادر(هلدینگ) و شرکت‏ های تابعه(شعب) در یک ساختار را فراهم می‌نماید.
  • پشتیبانی فنی فروش یک نرم افزار پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است، رویکرد ما تعامل حداکثری و تلاش جهت پشتیبانی همه نیازمندی های مشتریان است.
  • برقراری ارتباط با سایر سامانه¬ها حسابورز جهت تهیه گزارشات مدیریتی از جمله صورتهای مالی، سالنامه آماری و امثالهم، امکان ارتباط با سایر سامانه‏ های اطلاعاتی مشتریان فراهم شده و به سادگی قابل انجام است.
  • سفارشی سازی و تغییر در ساختار اطلاعاتی و خروجی‏ های حسابورز، جهت تطابق کامل با نیازمندی ‏های مشتری امکان پذیر می‌باشد.
  • گزارش ساز با بهره‏ مندی از قابلیت‏ های محاسباتی و گرافیکی متنوع که امکان طراحی انواع گزارش‏ های مالی و مدیریتی را فراهم می‏‌آورد.
  • ساختار اطلاعاتی منعطف ساختار اطلاعاتی منعطف و پویا که امکان پوشش نیازمندی‏ های اطلاعاتی تهیه‏ صورت های مالی سینگل و تلفیقی انواع کسب و کارها (بانک ‏ها، بیمه ‏ها، شرکت های صنعتی، بازرگانی و خدماتی) را فراهم می‏‌آورد.
ثبت دیدگاه
لطفاً نام خود را وارد کنید
لطفاً شماره همراه خود را وارد نمایید!
لطفاً آدرس ایمیل را بصورت صحیح وارد نمایید!
لطفاً عنوان دیدگاه را وارد نمایید!
لطفاً متن دیدگاه را وارد نمایید!
دیدگاه کاربران

جالب بود